Customer experience: delavnica

V sredo, 23. oktobra 2019, ob 16. uri bo na GEA College (Ljubljana, Dunajska cesta, 156) potekala delavnica z naslovom: »Customer experience«. Predavateljica: Mag. Aleksandra Brank. Mag. Aleksandra Brank ima več kot 20 let izkušenj v marketingu, od tega 17 let na vodstvenih pozicijah marketinga v slovenskih in multinacionalnih podjetjih v Sloveniji.

Cilji delavnice:

Predstaviti osnove CX-a in zakaj so pomembne za podjetje. V 3-eh urah bodo slušatelji spoznali sledečih 6 stebrov CX-a:
1. Kultura osredotočenosti na stranko
2. Organizacijska posvojitev in odgovornost za CX
3. VOC (Voice of the Customers) – razumevanje strank
4. Izkustveni design, izboljšave in inovacije za ustvarjanje boljšega CX-a
5. Metrike, merjenje in ROI, ki podpirajo CX rezultate
6. CX strategija

Prijave sprejemajo do torka, 22. oktobra 2019.

Vir: gea-college.si