Gostje pri predmetu Management blagovnih znamk

V sklopu predmeta Management blagovnih znamk, katerega nosilka je prof. dr. Maja Konečnik Ruzzier, so na EF UL gostili goste iz prakse.

V sredo, 27. marca 2019, je vodja blagovne znamke v podjetju Skaza, ga. Barabara Kovač izpostavila sistematična prizadevanja podjetja pri izgradnji lastne blagovne znamke. Velik poudarek se je navezoval na nove, digitalne pristope ter pomen vplivnežev pri komuniciranju in prodaji izdelkov iz plastike, ki delujejo na zelo konkurenčnem področju. Zato je za podjetje izjemnega pomena njihova ekološka usmeritev, ki z iskanjem in proizvodnjo inovativnih izdelkov iz ekoloških materialov ustvarja konkurenčno prednost na zasičenem trgu.

V sredo, 3. aprila 2019, so gostili g. Jurija Žureja, g. Jerneja Janežiča in g. Simona Žalca iz podjetja Atlantic Grupa. V zelo razgibani in živahni predstavitvi so osvetlili trženjske pristope k izgradnji blagovnih znamk Cockta, Donat in Argeta. Tudi njihova predstavitev je izpostavljala na pomen spletnih pristopov in vsebinskega trženja pri trženju blagovnih znamk v konkurenčnem pristopu.

Vir: efnet.si