Izkušnje iz družbenih omrežij prenesite v življenjepis

Mladi se znajo tržiti na družbenih omrežjih, kar ima potencial za izdelavo življenjepisa, s katerim bi izstopili iz množice.

Univerzitetna diplomirana komunikologinja Barbara Kotlušek je bila prva, ki je v slovenskem prostoru pri iskanju zaposlitve izstopila iz množice javno, z inovativnim pristopom.

Leta 2011 je izbranim delodajalcem namesto prošnje za zaposlitev poslala drobilec za led in pripisala: Dovolite mi, da prebijem led! Drugim pa skodelico kave s povabilom na kavo. Klasični CV je nadomestila s svojo spletno stranjo, na kateri je objavila poziv: Zaposlim delodajalca. Odziv? Osem zaposlitvenih ponudb.

»Verjamem, da je bil ta projekt moja odskočna deska. Če takrat ne bi pogledala iz množice, bi zagotovo svojo priložnost iskala precej dalj časa. Tako pa sem prijela vajeti v svoje roke in prišla do projektov in služb, ki so me izpopolnile,« je o iskanju zaposlitve razmišljala družboslovka, ki je v petih letih zamenjala dve službi v svoji stroki. Od zaposlitve je že v začetku hotela nekaj več – ne le dejavnost, ki ji bo pomagala poravnati položnice in druge stroške, temveč življenjsko sopotnico, s katero bo osebnostno in strokovno rasla. »Projekt mi je odprl mnoga vrata,« se je izkušnje spominjala Barbara Kotlušek, ki zdaj dela kot spletna urednica na Radiu 1.

 

Vir: delo.si