Na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani se je odvilo predavanje strokovnjaka na področju trženja azijskim potrošnikom

V ponedeljek, 7. januarja 2019, na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani se je odvilo predavanje profesorja Kim-Shyan Fama, strokovnjaka na področju trženja azijskim potrošnikom. Tema predavanja je bila: »Trženje azijskim potrošnikom: »Odnos in zaupanje znotraj njega se ne vzpostavita čez noč«.

Predavanje je priredil Konfucijev inštitut v Ljubljani. Med predavanjem je Kim-Shyan Fam poudaril pomen poznavanja lokalnih običajev, tradicije, vrednot in verskih prepričanj za uspešno trženje blaga in storitev.

Med drugim je predstavil tudi s tem povezano »analogijo palčk«, ki se nanaša na tradicionalne palčke, uporabljene pri prehranjevanju. Če palčki prestavimo v poslovni svet, predstavlja prva poslovne cilje, strategije, pozicioniranje, zaupanje, predanost in vzajemnost, druga pa globoko spoštovanje lokalnih običajev, tradicije, verskih navad, etike in bontona.

Vir: efnet.si