Na sejmu “Izobraževanje in kariera” je bila stojnica podjetja 2TM med najopaznejšimi

Sejem je potekal v Moskvi med 20. in 22. oktobrom v kongresnem centru Gostinyy dvor. Dogodek poteka dvakrat letno.

46. sejem »Izobraževanje in kariera« je bil okvirno razdeljen na dva dela: Rusija in tujina. Podjetje 2TM je bilo edino, ki je predstavljalo Slovenijo kot študijsko destinacijo, na sejmu pa so bili prisotni tudi predstavniki iz Poljske, Nemčije, Španije, Češke, ZDA, Kitajske in drugih držav.

Stojnica podjetja 2TM se je nahajala v coni »Mednarodno izobraževanje«. Dizajn stojnice je bil zasnovan posebej za ta sejem, nezanemarljiva pa je bila tudi njena kvadratura, saj se je stojnica razprostirala na kar 18 m2. Zaradi tega je izzvala veliko pozornosti med mimoidočimi obiskovalci ter tudi med tistimi, ki so se na sejem odpravili ravno z namenom, da izvedo več o izobraževanju v Sloveniji in Evropi.

V soboto, 21. oktobra, je na interaktivnem prizorišču sejma podjetje 2TM izvedlo tudi predstavitev z naslovom »Študiraj v Sloveniji«.

Povzamemo lahko, da je po izobraževanju v Sloveniji med ruskimi dijaki kar veliko povpraševanja. Po zaključku sejma »Izobraževanje in kariera« so predstavniki podjetja 2TM namreč prejeli več kot 150 povpraševanj za študij v Sloveniji.

Poleg tega so se predstavniki podjetja v mesecu oktobru udeležili sejmov »Dan poklicne orientacije« v Moskvi in »Obzorja izobraževanja« v Sankt Peterburgu ter organizirali seminarja v Harkovu in Dnepru (Ukrajina). Skupno je v tem času podjetje 2TM prejelo okvirno 250 povpraševanj, med katerimi je bilo največ zanimanja za študij na humanitičnih študijskih programih.

Ciljna skupina sejma »Izobraževanje in kariera« so mladi med 14. in 28. letom. Sejma se vsako leto udeležijo predstavniki od 150 do 200 organizacij, med katerimi lahko najdemo predstavnike ruskih in tujih fakultet, strokovnih šol, izobraževalnih agencij, centrov za dodatno izobraževanje in pa tudi bodoče delodajalce.