Nacionalni natečaj Marketinška dirka

Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru se začenja študentska Marketinška dirka, tradicionalno tekmovanje za študente, ki ga organizira Katedra za marketing Ekonomsko-poslovne fakultete v sodelovanju s Klubom za marketing EPF in podjetjem Energija plus (partner in sponzor dogodka).

Na tekmovanje se lahko prijavijo študentske ekipe (največ 5 članov) iz vse Slovenije, prijave pa bodo odprte vse do 2. marca 2019.

Študentska marketinška dirka je tekmovanje, ki je namenjeno študentom poslovnih smeri, cilj tekmovanja pa je, da študentske ekipe oblikujejo kar najboljše rešitve izziva, ki ga pred njih postavlja partnersko podjetje.

Tekmovanje se z vizijo povezovanja študentov z gospodarstvom razvija že več kot 10 let. Dirka študentom omogoča, da spoznajo uspešna slovenska podjetja in sami preizkusijo svoje znanje in veščine pri reševanju aktualnih marketinških izzivov, hkrati pa se s svojimi rešitvami potegujejo tudi za glavno nagrado podjetja Energija plus, v vrednosti 2.000 €.

Tema tokratnega izziva je »Kako pridobiti nove gospodinjske kupce, da merilo za menjavo dobavitelja energije ne bo izključno cena?«. Dodatne informacije o tekmovanju bodo na voljo na Facebook strani facebook.com. Prijave in morebitna dodatna vprašanja pa sprejemamo na naslovu info@marketinskadirka.si.

Vir: efnet.si