Natečaj za študentske predstavitve blagovne znamke Lassana

Maja 2019 se je na GEA College odvil Drugi študentski izziv, namenjen približanju blagovne znamke Lassana mladim med 16 in 25 let starosti s pomočjo digitalne kampanje. Šlo je za študentke in študente 2. in 3. letnika rednega in izrednega študija Podjetništva.

Tekmovalci so v pičlih desetih minutah morali svojo poslovno rešitev predstaviti naročniku. V njihovem primeru je to bila žirija, ki so jo sestavljali predstavniki Lassane, direktor dr. David Cukjati, Vanja Mavri in Aleša Murn ter predstavnika GEA College Sandra Kecman in Rok Koželj.

Najbolj prepričljiva ekipa je bila ekipa 4 STAR team, ki so jo sestavljali Katja Krabonja, Peter Romih, Žiga Vidic in Gregor Čič. Po besedah žirije so 4 STAR team dosledno sledili navodilom naročnika, pametno razporedili finačna sredstva in ključno, pri načrtovanju komunikacijske strategije izpostavili pomen čustev, ki kupca vodijo k odločitvi. Predlagali so, da bi podjetje moralo izpostaviti profile svojih frizerk in frizerjev ter jih s tem bolje povezati s potencialno stranko. In kot se za zmagovalce spodobi, svoje predloge so odlično argumentirali. Njeni člani so učinkovito uporabljali podjetniško miselnost in digitalna trženjska znanja.

Študentski izzivi so dober primer, kako se študentke in študenti soočijo z realnimi težavami v podjetjih in tako pridobijo neprecenljive izkušnje.

Vir: gea-college.si