Predavanje specialista za strategijo spletnega nastopa

Pri predmetu Trženje v majhnih podjetjih, ki ga izvaja doc. dr. Mateja Bodlaj, je junija 2019 na EF UL predaval gost iz prakse Blaž Regina, specialist za strategijo spletnega nastopa iz spletne agencije Spletnik.

V predstavitvi z naslovom»Trženjsko komuniciranje v majhnih podjetjih« je Blaž študentom Ekonomske Fakultete v Ljubljani na praktičnih primerih pokazal in razložil, na kaj naj bodo majhna podjetja pri trženjskem komuniciranju posebej pozorna v današnjem času, kje se skrivajo pasti in kje so priložnosti za učinkovito optimizacijo trženjskega nastopa, kljub vse bolj konkurenčnemu okolju.

Študenti so z zanimanjem spremljali predstavitev na praktičnih primerih in gostu zastavili vrsto vprašanj. V nadaljevanju predmeta so študenti pridobljeno znanje uporabili tudi kot pripravo na izpit pri omenjenem predmetu.

Vir: efnet.si