Prodajni sestanek: delavnica

V četrtek, 30. maja 2019, se bo na GEA College (Ljubljana, Dunajska cesta 156) odvila delavnica z naslovom: »Prodajni sestanek«. Predavatelj bo predstavil nekaj ključnih napotkov, kako zasnovati, pripraviti in izpeljati prodajni sestanek. Torej: kako začeti, kako se pripraviti, kaj povedati, v kakšnem času ter kako. In tudi kako izpostaviti konkurenčne prednosti izdelka ali storitve.

Predvidena vsebina delavnice

  1. Uvod (opis vsebine srečanja, cilji)
  2. Situacija na trgu s stališča kupcev
  3. Značilnosti prodajnega sestanka (podjetje je pravzaprav človek)
  4. Tipični motivi in ugovori naročnikov (kaj »kupec« pričakuje in česa se boji)
  5. Glavne ovire do uspeha.
  6. Pogoste napake prodajnikov (česa vaši partnerji ne marajo. Sprijaznimo se: kdaj prodaja res ne bo uspela)
  7. Molk je zlato (ali umetnost poslušanja)
  8. Igra vlog: 4 prodajni sestanki
  9. Zaključek

Zaradi izredno praktične naravnanosti delavnice je največje število udeležencev omejeno na 15. Predavatelj: Iztok Sila, MBA, ustanovitelj podjetja Sila Consulting in višji predavatelj, na GEA College predava na področju marketinga. 

Prijava

Vir: gea-college.si