Prodajni sestanek: delavnica
V četrtek, 30. maja 2019, se bo na GEA College (Ljubljana, Dunajska cesta 156) odvila delavnica z naslovom: »Prodajni sestanek«. Predavatelj bo predstavil nekaj ključnih napotkov, kako zasnovati, pripraviti in izpeljati prodajni sestanek. Torej: kako začeti, kako se pripraviti, kaj povedati, v kakšnem času ter kako. In tudi kako izpostaviti konkurenčne prednosti izdelka ali storitve.
Predvidena vsebina delavnice
- Uvod (opis vsebine srečanja, cilji)
- Situacija na trgu s stališča kupcev
- Značilnosti prodajnega sestanka (podjetje je pravzaprav človek)
- Tipični motivi in ugovori naročnikov (kaj »kupec« pričakuje in česa se boji)
- Glavne ovire do uspeha.
- Pogoste napake prodajnikov (česa vaši partnerji ne marajo. Sprijaznimo se: kdaj prodaja res ne bo uspela)
- Molk je zlato (ali umetnost poslušanja)
- Igra vlog: 4 prodajni sestanki
- Zaključek
Zaradi izredno praktične naravnanosti delavnice je največje število udeležencev omejeno na 15. Predavatelj: Iztok Sila, MBA, ustanovitelj podjetja Sila Consulting in višji predavatelj, na GEA College predava na področju marketinga.
PrijavaVir: gea-college.si