Slovenska družba Talum priredila mladinsko ugankarsko tekmovanje

Kidričevsko podjetje Talum, proizvajalec aluminija, je letos začelo s projektom, kjer bodo svojo prepoznavnost poskušali graditi že pri osnovnošolcih. V ugankarski projekt je bilo vključenih 31 šol in devet tisoč učencev.

Težave podjetje, kjer je zaposlenih okrog 800 ljudi, rešuje na različne načine, na primer z uvozom delovne sile iz tujine, štipendiranjem in praksami. Zdaj pa so, da bi dolgoročno rešili ta problem, šli še nekoliko dlje.

Da bi povečali prepoznavnost podjetja med osnovnošolci, so zagnali projekt Talumova ugankarska dogodivščina, kjer želijo pri mladih vzpodbujati kreativnost, inovativnost, iznajdljivost in drugačen način razmišljanja, preko izdanih knjig, pa so vzpodbujali tudi bralno kulturo.

V projekt je bilo vključenih devet tisoč otrok iz 31 šol z regije, med otroke pa so razdelili okrog devet tisoč knjig. Tekmovanje je bilo razdeljeno na tri sklope.

Danes največ povpraševanja je po voznikih težkih tovornjakov in vlačilcev, delavcih za preprosta dela v predelovalnih dejavnostih, prodajalcih, varilcih in zidarjih. Naštetih poklicev pa na trgu dela najbolj primanjkuje.

Vir: siol.net