Vloga tržnih znamk in tržno komuniciranje: delavnica

V petek, 17. maja 2019, se bo na FUDS UNG (Ajdovščina, Cesta IV. Prekomorske 61c) odvila delavnica Vloga tržnih znamk in tržno komuniciranje.

Na delavnici bodo strokovnjaki s področja tržnega komuniciranja predstavili ključna dejstva in uporabna orodja za uspešno tržno pozicioniranje znamk in komuniciranje s porabniki. Delavnica je namenjena vodstvenemu in strokovnemu kadru subjektov socialne ekonomije iz celotne države. Prijave sprejemajo do 16. maja 2019 na naslova: gregor.cotic@sent.si (Gregor Cotič) in erika.zuodar@nova-gorica.si (Erika Zuodar). Dogodek bo potekal v okviru projekta INNO-WISEs.

Projekt INNO-WISEs je namenjen dvigu digitalnih in podjetniških kompetenc vodstvenega in strokovnega kadra subjektov socialne ekonomije. V okviru projekta bodo izvedena srečanja in usposabljanja ter vzpostavljena platforma odprtokodnih in cenovno dostopnih digitalnih orodij ter e-tečajev.

Projekt se financira iz transnacionalnega evropskega programa Interreg Srednja Evropa, ki spodbuja sodelovanje držav srednje Evrope. Povezuje 11 partnerjev iz Slovenije, Hrvaške, Italije, Poljske in Belgije.

Vir: fuds.si